Valg af samarbejdspartnere
Den praktiske planlægning og gennemførelse af markedskommunikationen sker som oftest sammen med eksterne partnere såsom analysebureauer, mediabureauer, reklamebureauer etc.
Her er det afgørende at have de rette samarbejdspartnere. Vi tilbyder rådgivning og sparring i udvælgelsen af de rigtige samarbejdspartnere.
I valg af partnere indgår blandt andet:
- Vurdering af behov
- In house eller outsourcing ?
- Valgkriterier for eksterne partnere
- Afstemning af forventninger
- Nuværende samarbejdspartneres effektivitet
- Scanning af markedet for alternative partnere
- Betingelser, processer
- Test af samarbejdskemi
- Kontrakter
- Vurdering efter f.eks. et år
Læs nærmere om de nødvendige overvejelser for at sikre professionel outsourcing
Vi løser bureauvalg på nordisk plan gennem vort samarbejde i ANAC
(Association of Nordic Agency Consultants)
Rekvirer brochure
Vi har udarbejdet en kort brochure, som giver dig gode råd om processen med at vælge ny samarbejdspartner
.
Du kan bestille brochuren her: