Den integrerede kommunikationsstrategi
Investeringen i markedsføring skal give Return On Investment.
Dette kræver en sammenhængende, konsistent kommunikation fra virksomheden ad alle kanaler og fra alle afsendere.
Desværre er det langt fra altid tilfældet. Virksomheden er ofte silo-opdelt, så kommunikationsplanlægningen kan ligge mange steder samtidigt for forskellige delaktiviteter: Hos CEO, i HR, i salgsafdeling, i marketingafdeling, i presseafdelingen, i investor relations.
Og hver af disse ansvarlige kan meget vel arbejde med adskillige eksterne samarbejdspartnere på den taktiske gennemførelse.
En sådan organisationsform har en indbygget fare for, at kommunikationen bliver forskellig, uklar og i værste fald indbyrdes modsatrettet.
DNCC tilbyder den tværgående uvildige kommunikationsplanlægning, som kan løse dette dilemma - også ved fortsat spltning af ansvar og samarbejdspartnere.
Kontakt os for en nærmere uforpligtende præsentation af vores arbejdsmetode for Communication Planning
Vi er en rådgivende virksomhed, som beskæftiger sig med den analytiske og strategiske del af markedsførings- og kommunikations-aktiviteterne.
Vi ser på kommunikationen ud fra en holistisk vinkel. Som generalister går vi på tværs af de mange kommunikatiosnformer - fra personlig kommunikation, sociale medier over PR-arbejde og networking til dialog markedsføring, interaktive medier og decideret massekommunikation.
Vi er uafhængige af de enkelte løsninger og medier. Vi leverer kun rådgivning på det strategiske niveau, og kan dermed sikre en uvildighed i rekommendationerne.